Thursday 8 February 2007

بداية ...

دي أول مرة أكتب وأنشر ع النت ...
مش عارف أنا هكتب ف إيه وعن إيه ومش عندي خط واضح همشي عليه ... اللي أعرفه إني هكتب كل اللي نفسي فيه.
أنا مؤمن بالحرية المطلقة اللي ليها شرط واحد ... إحترام حرية الأخرين ... واللي خلاني أعمل المدونة دي هو إيماني بإنه من حق كل إنسان يعبر عن رأيه بحرية ... وهو ده اللي أنا هعمله هنا ... هكتب عن كل اللي بفكر فيه وهطلع كل اللي فدماغي ومش عارف إذا كان حد هيقراه ولا ... المهم إني أكتب وأقول.
فيه سببين شجعوني أعمل المدونة بتاعتي: الأول إنه عندي حاجات كنت كتبتها من زمان وقلت إن دي فرصة ألمهم ف مكان واحد ... والتاني إني من مده دخلت عالم المدونات وقاعد أقرا كتير موت ومبسوط بالبشر اللي بتكتب. هما دول السببين اللي خلوني أعملي مدونة ... أنا عارف إن الموضوع محتاج وقت ومجهود وأنا عندي الوقت ومستعد أبذل شوية مجهود ... وهنشوف ...

No comments: